"Kalau Anwar ditakdirkan memimpin,

maka Anwar kena pastikan, jangan ada seorang Rakyat Malaysia,

Melayu, Cina, India, Dayak, Kadazan

yang hadapi dan rasa sakit derita dizalimi seperti kamu rasa."

...saksikan video untuk rakyat Malaysia

24/04/2012

Hari Ini Shafie Apdal DiCantas Oleh Orang UmnoBn Sendiri…


Suratkhabar perdana hari ini menyerang Shafie Apdal dengan tajuk yang memualkan semua orang dengan membuat penafian telah membayar pelakon seksi Zahida Rafik.


Sebenarnya dari sumber-sumber dalaman UmnoBn, Shafie Apdal telah diserang oleh musuh-musuh politik dalaman Umno yang ingin mencantas Shafie dalam politik tanahair.  Laporan mukadepan akhbar perdana dengan mempamerkan gambar beliau dan gambar seksi Zahida telah menimbulkan persepsi buruk bahawa skandal ini benar-benar berlaku.

"... but I gave her..."

Zahida matikan telefon

Walaupun demikian, ia kelihatan seperti Zahida Rafik, telah melonjakkan popularitinya jauh dari sebagai penggiat 'seni' berkenaan.  Ratu glamour ini telah menarik perhatian semua media terutamanya akhbar tabloid yang bekerja lebih masa untuk menghubungi beliau.

Tetapi malangnya mereka tidak berjaya menghubunginya.  Ia kelihatan seperti dia telah mematikan telefon secara kekal sejak skandal itu tercetus pada 19 April.  Menurut portal dalam talian The Star, mStar dan murai.com, usaha untuk mencapai beliau telah sia-sia.

Walau bagaimanapun, pada akaun Twitter yang dikemaskini setiap hari, Zahida telah menafikan dakwaan bahawa beliau 'terlibat' dengan menteri, yang didakwa memberi wang RM1.5 juta pada dirinya sepanjang tempoh 4-bulan.

Dia menjawab di dalam twitter "Apa kau Peduli jika saya nak ada Perhubungan dengan sesiapa pun.  Terpulang kepada saya untuk mempunyai hubungan dengan sesiapa sahaja yang saya suka, apa yang ada kena mengena dengan mereka?”


1 comment:

  1. lu mampuih la cha piee, lu punya bini ala bapak oo..., capa itu li A team ka, T team ka wa lupa, lanti aa... make up thailand sana keluar vileo o.. lu mampuih la, sikalang siapa ajalan sesat ...

    ReplyDelete

Sahabat Blogger