"Kalau Anwar ditakdirkan memimpin,

maka Anwar kena pastikan, jangan ada seorang Rakyat Malaysia,

Melayu, Cina, India, Dayak, Kadazan

yang hadapi dan rasa sakit derita dizalimi seperti kamu rasa."

...saksikan video untuk rakyat Malaysia

05/11/2011

Anak Muda bersedia untuk "Mobilisasi Terbesar Perhimpunan Rakyat"

Sebuah gabungan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) memberi amaran
mereka akan menganjurkan Mobilisasi yang terbesar pernah dilihat rakyat negara ini, jika kerajaan bertindak untuk memanggil pilihanraya tergempar tanpa melaksanakan reformasi pilihan raya terdahulu.

Gabungan NGO tersebut berkata ia bimbang dengan spekulasi dan dikatakan "maklumat dalaman" mendakwa bahawa pilihanraya umum akan dipanggil dengan seberapa segera pada bulan depan.

Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dan pemimpin PKR Badrul Hisham Shaharin, juga dikenali sebagai Chegubard, berkata rakyat menunggu sehingga janji pelaksanaan "pembaharuan yang serius" dalam sistem pilihan raya Malaysia.

"Ia tidak kira siapa yang memberikan kita maklumat. Apa yang lebih penting ialah bahawa pilihan raya umum tidak perlu dipanggil tanpa reformasi pilihanraya dan boleh meyakinkan rakyat yang mereka akan mempunyai pilihanraya yang bebas dan adil," katanya pada sidang akhbar di Kuala Lumpur dan Dewan Perhimpunan Cina Selangor di sini.

Beliau berkata jika kerajaan tidak mahu mengalami satu tindak balas awam, Najib perlu keluar dan memberi jaminan kepada semua rakyat Malaysia bahawa pilihanraya tidak akan dipanggil sehingga reformasi pilihanraya yang dijanjikan berada di tempatnya.

AYUH ANAK MUDA !!! KITA LAWAN!!! SAMPAI MENANG!!!

No comments:

Post a Comment

Sahabat Blogger