"Kalau Anwar ditakdirkan memimpin,

maka Anwar kena pastikan, jangan ada seorang Rakyat Malaysia,

Melayu, Cina, India, Dayak, Kadazan

yang hadapi dan rasa sakit derita dizalimi seperti kamu rasa."

...saksikan video untuk rakyat Malaysia

04/11/2011

BN sengaja biarkan Melayu hidup melarat

Perdana menteri kita ni lahir sahaja ke dunia ni, sudah memiliki kemewahan.
 Samalah jugak Hishamuddin Hussein, lahir sahaja... tidak pernah menjadi orang susah dan miskin.

Sebab itu golongan pemimpin ini langsung tak paham kesusahan rakyat.  Mereka tak pernah rasa penderitaan seperti golongan Petani, Nelayan, Pemandu Teksi, Peniaga yang hidup membanting tulang mencari sesuap nasi untuk anak dan keluarga.

Apabila golongan ini berkuasa, mereka akan buat apa sahaja, asalkan kemewahan mereka langsung tidak dijentik sedikit pun.

Sebab itu mereka biarkan anak-anak melayu menjadi penagih dadah (kalau nak basmi, bila-bila masa dan berapa kosnya boleh dilaksanakan), mereka biarkan orang Melayu hidup susah, berhutang sana sini, melarat... supaya golongan bangsatwan ini boleh cekak rambut mereka dan tarik tali di hidung mereka... buat apa sahaja dengan taburan wang untuk mengekalkan kuasa.


Buktinya gambar di atas menggambarkan bagaiman sikap seseorang pemimpin itu mencorakkan Negara mereka... Low profile... dan berusaha memajukan anak-anak muda di negara sendiri.
   
Sebab itu Iran berjaya menguji peluru berpandu 2000 paun yang terkuat di dunia yang ditembak dari pesawat pejuang yang boleh terbang sendiri sejauh 100 km serta tepat mengenai sasarannya dalam satu sesi latihan peperangan udara.

·         Sebelum ini Iran buat sendiri Peluru Berpandu, Bot Penyerang Laju, Jet Pengebom Tanpa Pemandu, Peluru Berpandu Balistik dan Kapal Penggempur Laju
·         Iran buat peluru berpandu musnah kapal perang dari jarak 200 km
·         Iran buat Peluru Meriam Teknologi Canggih
·         Iran lancar Bot Terbang buatan sendiri
·         Saintis Iran cipta UFO 

Kalau Najib.... disuruhnya sebahagian kecil budak-budak yang tak pernah berfikir di Felda tu buat mercun sendiri aje yang boleh... itupun putus tangan...

No comments:

Post a Comment

Sahabat Blogger