"Kalau Anwar ditakdirkan memimpin,

maka Anwar kena pastikan, jangan ada seorang Rakyat Malaysia,

Melayu, Cina, India, Dayak, Kadazan

yang hadapi dan rasa sakit derita dizalimi seperti kamu rasa."

...saksikan video untuk rakyat Malaysia

02/12/2011

Wakil Umno minta Orang Islam Keluar Umno Kerana Hina Ulamak


Wakil dari Melaka, Hasnoor Husin bagi Parti Perkauman Umno telah
menyatakan bahawa orang India dalam DAP perlu keluar parti sebagai membantah ADUN Pantai Remis YB Nga Kor Ming,  kerana  menghina "orang-orang berkulit hitam” tidak boleh menjadi Menteri Besar.

 * Anak Muda nak bagitahu sikit kat parti perkauman umno, pengkhianat melayu…

Pertama…

YB Nga telah memohon maaf walaupun kenyataannya diputar belit oleh parti perkauman umno.  Beliau nyatakan tidak membenci Zambry dan hanya merujuk kepada  perampasan kerajaan negeri Perak oleh parti perkauman umnoBN yang dianggapnya tidak sah.

Yang keduanya….

Perwakilan umno ni mengeluarkan satu “fatwa” yang sama maksud, “kalau orang Umno menghina Ulamak, semua orang Islam keluar Umno…! “

Lihat manusia dari Bn ini, menghina Ulamak….




Bayangkan, seorang Cina yang hanya sebut `hitam metalik' pun SEDAR dan tahu nak insaf serta memohon maaf, si celaka yang di dalam video di atas mengaku Islam tapi perangai lebih jahat dari Iblis Laknatullah.

Semua ucapannya di atas adalah fitnah yang amat besar ditambah pula dengan gelaran keji dan lucah yang diberikan kepada seorang insan yang tidak pernah sesaat pun lupa kepada Allah.

Malang sungguh ibu si celaka tersebut kerana penat-penat ibunya mengandungkan beliau, bila sudah besar kerana mahu jadi pencacai Umno dan demi sesuap nasi anaknya sanggup menyebut nama `kemaluan' ibunya sendiri iaitu `PU**MAK'.  Jelas dia sebut `hak' maknya sendiri.

Inilah orang yang kini berada di dalam Umno dan Perkasa yang kononnya mahu berjuang untuk Islam bernama Zahid Md Arip, semoga Allah cabutkan nyawanya dalam penuh kehinaan sekiranya beliau masih mahu hidup hanya untuk menghina Alim Ulamak.

Wahai parti Perkauman Umno, pengkhianat Rakyat, Pengkhianat Melayu….. sudah-sudah la mainkan api perkauman yang sempit, memfitnah orang sesuka hati… dalam masa yang sama curi duit Rakyat.., khianat amanah Rakyat.., pijak kepala orang miskin dengan kenaikan kos kehidupan.., tetapi dalam masa yang sama kamu hidup bermewah-mewah..!!!

Ayuh ! Anak muda sekalian… kita pastikan umnoBn tumpas dalam pilihanraya kali ini !!!





No comments:

Post a Comment

Sahabat Blogger