"Kalau Anwar ditakdirkan memimpin,

maka Anwar kena pastikan, jangan ada seorang Rakyat Malaysia,

Melayu, Cina, India, Dayak, Kadazan

yang hadapi dan rasa sakit derita dizalimi seperti kamu rasa."

...saksikan video untuk rakyat Malaysia

05/12/2011

Umno TAK PERLU Undi Orang Cina & India.. Lu Orang Boleh Jalan...





Parti Perkauman Umno yang melaungkan 1Malaysia tidak memerlukan undi
dari orang Cina dan orang India dalam pilihanraya yang akan datang.

Anak Muda menyokong sepenuhnya kenyataan pemimpin Umno ini yang mengatakan “Umno tidak perlu sokongan orang Cina dan India......”.

Memang tidak disangkal lagi, Umno boleh mencapai kejayaan pilihanraya dengan sokongan hanya dari orang-orang Melayu. 

Marilah kita semua orang-orang Melayu menyokong Umno dalam pilihanraya yang akan datang, kerana inilah satu-satunya Kerajaan Melayu yang ada di bumi Malaysia...tidak lain dan tidak bukan adalah... United Malays National Organisation (Umno).

Hanya United Malays National Organisation sahaja yang akan memperjuangkan Melayu di Negara ini .. dengan sejarah gemilang mereka sepanjang lebih 60 tahun pemerintahan Kerajaan Melayu Umno...


lihat video...




‘Kerajaan Melayu United Malays National Organisation’ tidak perlu menggunakan kebijaksanaan dan kerja keras untuk membentuk sejarah gemilang pemerintahan di negara ini.

Negara Malaysia ini telah dikurniakan dengan minyak, gas, kayu balak, tanah subur, air dan sumber semula jadi yang lain untuk menjana beratus-ratus bilion untuk manfaat orang Melayu dan anak-anak yang lain.

Tetapi entah bagaimana, semua kekayaan yang besar ini “tidak pernah menemui jalan” kepada orang Melayu miskin.

Terdapat banyak empayar korporat Melayu yang sangat besar dan terkenal - empayar Mahathir (Galian, YTL, San Miguel, dll), empayar Najib (CIMB, dll.), empayar Badawi, empayar Daim, empayar Taib Mahmud, empayar Syed Al-Bukhary, dan sebagainya.

‘Kerajaan Melayu United Malays National Organisation’ telah merompak kekayaan negara ini dengan alasan untuk membantu orang Melayu yang miskin, tetapi dalam masa yang sama mengumpulkan berbilion Ringgit untuk diri mereka, keluarga dan rakan-rakan.
  • Dimanakah Tanah Rezab bangsa melayu?   Dulu British tinggalkan 3 juta hektar untuk anak bangsa melayu, kini tinggal 1.7 juta hektar saja.
  • Tergadai Pulau Batu Putih Kepada Singapura.
  • Terjual Tanah Keretapi Tanah Melayu kepada Singapura.
  • 2 Blok telaga Minyak telah diserah kepada Brunei.  Dr Mahathir dalam Blognya mendakwa Malaysia kehilangan RM3.5 Billion apabila Blok L dan Blok M tersebut diserahkan kepada Brunei tanpa pengetahuan PETRONAS.
  • Mahathir menggunakan wang PETRONAS sebanyak RM1.6 bilion untuk menyelamatkan anaknya dari bankrupsi, adakah itu juga langkah memperjuangkan Melayu?
  • Kelantan 99.9 % rakyatnya orang melayu.  Tetapi kekayaan hasil minyak Kelantan tidak diberi kepada rakyat melayu Kelantan?
  • Ramai anak bangsa melayu yang pegang sijil SPM/Ijazah hidup mengganggur tanpa pekerjaan setimpal dengan sijil/ijazah mereka.
  • Memetik kenyataan Mufti Perak, Dato’ Harussani – 250 ribu orang Melayu murtad. Semua ini adalah di bawah pemerintahan ‘Kerajaan Melayu United Malays National Organisation’!
  • Melesapkan wang FELDA hampir RM3billion!
  • Ke manakah ekuiti Bumiputera yang hanya tinggal RM2 bilion dalam kek ekonomi negara yang pada asalnya RM54 bilion?

Apa yang jelas di sini adalah bahawa ‘Kerajaan Melayu United Malays National Organisation’ BUKANLAH ada sifat perkauman perjuangkan Melayu.  Mereka hanya jahat dan rasuah.

Wang adalah TUHAN mereka.

Mereka terlalu keji sehingga sanggup menjual bangsa, agama dan negara untuk wang.  Wang adalah apa yang penting kepada mereka, tiada moral dan etika dan pastinya bukan kerana bangsa dan sama sekali bukan kerana agama (semua ini adalah bersalah atas semua dosa-dosa besar dalam Islam, dari rasuah, menipu dan mencuri, zina dan judi).

Melayu miskin adalah semata-mata suatu lesen yang rasmi bagi UMNO untuk merompak dan merampas negara.  Dan ia adalah kelebihan Najib dan UMNO dengan menyimpan sebahagian besar Melayu di kampung-kampung dan Felda yang terus-menerus jahil dan diperbodohkan oleh Umno.

Jika UMNO menjadikan Melayu pintar, maka orang Melayu akan membuang UMNO dari dahulu lagi.

Masalah besar pemikiran anak bangsa Melayu ialah.... Celakanya spesis UMNO yang sombong yang senang-senang memperbodohkan akal pemikiran bangsa Melayu yang ditafsirkan oleh mereka sebagai bangsa pemalas dan bodoh....

Bodohnya Melayu Kerana ‘Kerajaan Melayu United Malays National Organisation’  Bijak Menipu

oleh Reformis Anak Muda

2 comments:

Sahabat Blogger